M1 & M2

Nu har jag dom båda Mn i stallet :) Moira och nytillskottet Majha :) Hon är en korsning mellan, arab, paint, halvblod och irisch cob :) en salig blandning på 12 år :) lite halv knäpp kan man nog säga att hon är men är så sjukt härlig att hålla på med :) Majha är en jobbarkompis häst som jag har tagit mig an och ska hjälpa till med :) ett litet projekt :) Vi hämtade henne i söndags, vi började lasta henne innan kl 10, vi åkte därifrån kl.13.30 ca.. Nämnde jag att hon är knäpp? Inte ett dugg rädd, bara dum och istadig.. Vi tillkallade lite hjälp och bytte släp och då gick hon in ganska direkt ^^ Jag har än bara hunnit longera henne 1 gång och suttit upp inne i ridhuset men så snart jag blir frisk igen så blir det jobba av :) Majha och hennes kompis Lillpysen på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0