Oops va länge sen..


Väldigt läänge sen :P hehe ska försöka bättra mig på den fronten ;)
Vi kan väl börja med hästen, hon har flyttat till ett litet stall en bit ifrån nya jobbet :) Fortfarande skadad dock :( Blir nog att åka till vet. snart igen och röntga och se hur det ser ut. Kan bara hoppas på det bästa :) Idag när jag och syrran va i stallet och pysslade med henne och hon fick beta lite så va jag lite busig (A) hoppade upp på henne barbacka när Johanna höll henne :) helt underbart att bara sitta på henne igen :D hoppas vi får börja rida snart! :) <3

Lilla hedda under årets första bad för hennes del :) kasta ut pinnar till henne så hon får simma är det bästa hon vet!! :D Små pinnar duger inte, så stort som möjligt ;) ser ju jätte smidigt ut :P
Jag har även hunnit med att köpa en ny bil :) Min trotjänare till Volvo ville inte leka längre :( så det blev till att testa något nytt, så jag köpte mig en Saab 9000 SCE tyvärr ingen turbo :( men den är mkt mkt billigare än volvon iaf ;) Lite smått som ska fixas till på den men det är snart gjort ;) när man väl börjar ^^Älsklingens nya jaktförmåga :) en egen uppfödning :) Lilla söta Lallpa Mega, kallas för Mega :) Hur go som hellst! Ur duktig när man gör saker med henne :) här om dagen så gick vi ner till sjön så hon fick doppa tassarna lite det tyckte hon va häftigt ;)

Det va allt för mig ikväll :P
Saknar dig älskling <3 Men snart är det Fredag igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0