Ericsbergs sommardressyr 2011


På bilden: Caroline Bonde Saandgaard på Dallas
Foto: Jag
Undet helgen så har dressyrtävlingarna varit i full gång på Ericsberg :) Så himla trevligt! Sett massor av fina ekipage kämpa för en kanon ritt :) Vissa har det gått super för, andra lite sämre och för vissa knappt alls.. Hela fredagen och hela söndagen har jag spenderat där nere :) Idag, söndag så har Sandra varit nere och kollat på dressyren med mig :) super mysigt har det varit :) hon kom ner mitt i natten :P blev visst bara 4 timmars sömn :P hehe men lika kul hade vi för det :) Snart blir det tävlingar för våran del igen :P men på lite lägre nivå ^^ och jag ska va hästskötare igen :) det vart till huvudstaden igår, lördsag. Man kan ju inte bara se hästar hela tiden :P så vi åkte upp hela familjen till sthlm för lite shopping och käka lite gott :)

Det är mkt som kan hända i livet på kort tid.. Ibland inte alltid så positivt, men man måste alltid vara stark och inse det bästa för sig själv :) Det kan vara väldigt svårt men det är värt det i slutändan! :)

Imorrn, måndag så ska jag sätta mig och skritta Moira igen efter att ha stått i lite drygt 2 veckor snart.. Blev lite svullen och varm i benet efter att ha fastnat i sitt täcke i hagen :P men nu är svullnaden borta så nu sätter vi igång igen :) Hoppas hon håller nu =)

Va allt för mig nu :)
Ska bättra mig med uppdateringar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0