SNÖSTORM!


Nu är jag fruktansvärt less på denna jävla snö!! Nu får det gärna bli sommar, sol och varmt :D
Har först jobbat idag för att sen åka hem till frugan Sandra i Uppsala (Alunda). Tog bara 4 timmar -.- har snöat massor på vägen upp så hastigheten har varit relativt låg hela vägen men värst va deras grusväg xD släppte lite mest hela tiden ^^ Nu blir det till att sova så vi orkar gå på Globen imorrn :) klockan ringen 05.15 -.- släppa ut hästarna och ge kossorna mat innan.. Jävla djurjävlar XD ingen sovmorron inte.. Och Sandras jävla katter är AS JOBBIGA!!! Sune ville bita mig i tårna förut och semla leker med mina händer när jag skriver.. *suck*

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0