underbara helg :)



Gårdagen började med att jag slutade jobba vid lunch, skönt! Åka ner till Nyköping och handlade julklappar med syrran :) härligt härligt, nästan klar en vecka innan jul ^^ sen kom min söta lilla Sandra ner :) blev lite alkohol intag på kvällen ;) *fnitter fnitter* sen va det bara att sova, upp och jobba idag -.-  sen in till stan med Sandra och köpa lite mer alkohol som om vi inte hade så det räckte ;) nu blire slappa en stund efter hemkomsten från stallet och dressyrpasset på min älskade Moira! SUPER FIN med både mig och Sandra :) <3 det är inte illa det :P ikväll blire krogen med "jaktfolket" inne på Harrys i katrineholm :) myspys :) dansa natten lång sen hem och sova för att jobba lite eftermiddag imorrn ^^ härligt härligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0