Morgonen efter :P

Nu är man vaken efter kvällens roligheter :)
Kvällen började  med att jag och Sandra fick halvt stressa ihjäl oss för att vi skulle tydligen till Stenta och basta först innan krogen :O vilken tjej gör nåt sånt menar jag?!? vi hade ju gjort oss redo för party, inte för bastu!! haha så det blev att sitta i rummet breve med en massa folk och dricka och prata skit! Se på när dom tar deo på ollonet, sen i armhålan sen ollonet igen och sen på kinden på nästa kille xD hahahaha.. ja det är ju tur att det va jägare hela bunten så kan vi ju skylla på det xD kvällens bästa kommentar: "fan vad det svider på ollonet nu" nehe? konstigt?!?
jaja fulla jägare är inte smarta :P
Sen blev det taxi in till stan och harrys :) med en as rolig chaufför, Gunnar.. stackarn säger jag bara :P
Inne på harrys så började operation "supa Sandra under bordet" men jag slutade innan hon kröp.. kom på att det va jag som skulle fått ta hand om henne :P *jobbigt* så hon kunde både gå och dansa i högklackat ^^ sen blev det att åka hem och lägga sig i sängen.. :P
Nu väntar en eftermiddag med arbete :P sover nog en stund till, men bara för att jag är lite trött ^^ mår faktiskt bra idag :)

puss på gårdagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0