Moira <3


Min älskade Moira är ganska så klantig av sig måste jag säga :P
Här om dan när jag kom ut i hagen och skulle hämta henne så ville hon inte gå och när hon väl gick så gick hon vingligt och på snedden med rumpan.. humm skumt tänkte jag.. såg sen att hon hade fårr den bakre magjorden på sitt täckte runt bakbenet.. humm hur fan har hon lyckats tänkte jag då ist :P vi är väldigt noga med att dom inte ska vara lösa så att hon kan fastna men på nått sätt kunde hon det iaf.. tog av henne täcket och ställde henne på gången för att kolla hur det såg ut.. fanns inget sår men hon va varm, svullen och väldigt öm.. kändes inge bra alls.. då det va på hennes förut skadade ben.. men nu är allt borta :) så himla skönt :) så snart är det dags att ge sig ur i skogen och skritta lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0