Globen helgen! + veckan som varit :P

Bättre sent än aldrig att uppdatera :P Fredagen bjöd på dressyrträning/uppvärming med dressyrryttarna :) lite hopnnig och clinic för Edward Gal, helt underbar måste jag säga :) sen hem till Sandra efter och fixade och donade  för att sen lägga sig tidigt :P lördagen bjöd på en tidig morgon och en resa till Katrineholm för att jobba och sen kolla på häst :) sen hem igen till Uppsala ^^ Söndagen va vi i globen hela dagen :D  jätte trevligt och lite shopping blev det :D ett fleestäcke till Moira från sjöhagen, ett schabrak från schokemöhle, back on track skydd runt om. Sen ett back on track nack skydd till syrran och ett knäskydd till mig :)
Annars så har jag jobbat hela veckan :P
Red Moira i måndags efter att syrran haft problem under helgen :P Hon va jätte fin att rida men jag fick jobba för det :O shiiit va jobbigt men det slutade med två helt rena galoppombyten från vänster till höger :) och två enkla byten fårn vänster till höger, det är mkt svårare åt det hållet tycker Moira :P Ett helt underbart ridpass hade vi :D

Idag torsdag så har man blivit sjuk oxå :( jag hatar att vara sjuk och må illa.. :(

Markus, du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0